Certificazione di trè sistemi.

U 26 d'aprile di u 2022, Shenzhen Reno Information Technology Co., Ltd. chjamatu RENO hà passatu cù successu a certificazione di trè sistemi ISO45001, ISO9001 è ISO14001.

U sistema ISO9001 hè u quadru di qualità più maturu in u mondu finu à avà, è hè un altu ricunniscenza di a qualità di serviziu di l'imprese.Passendu a certificazione standard ISO9001 significa chì Shenzhen Ruinuo hà righjuntu u livellu di gestione di qualità standard internaziunale in a ricerca è u sviluppu di u produttu, a produzzione di u produttu, a produzzione dopu a vendita, ecc.

U sistema ISO14001 regula u quadru di gestione è i normi di implementazione di l'ambiente operativu è di produzzione di a cumpagnia, chì ponu guidà efficacemente a cumpagnia per prutege l'ambiente è migliurà u rendiment ambientale.Cum'è un fabricatore, Shenzhen Reno hà passatu a certificazione ISO14001, chì mostra chì Shenzhen Reno hà stabilitu un sistema di gestione ambientale in linea cù a nova tendenza di u cummerciu internaziunale è hà stabilitu un sistema di gestione ambientale in linea cù i normi internaziunali.Passà a certificazione di u sistema di gestione ambientale ISO14001 conduce à risparmià energia è risorse;cuntinuà à ottene emissioni, riducendu i costi di contaminazione, migliurà a competitività di u mercatu è cuntribuisce à a prutezzione di l'ambiente.

ISO45001 standard di sistema di gestione di salute è sicurezza in u travagliu, chì hè a necessità di a globalizazione ecunomica è u sviluppu di u cummerciu internaziunale.Passà sta certificazione di u sistema mostra chì pudemu scopre i periculi in i prudutti, servizii, attività è ambienti di travagliu di l'impresa, formulà è implementà piani di cuntrollu currispondenti per periculi è risichi inaccettabili, ottimisà a struttura di gestione di l'impresa, è rinfurzà i benefici cumpleti di l'impresa. l'impresa.Migliurà a qualità di sicurezza, a cuscenza di a sicurità è e capacità operative di l'impiegati, permette à l'impiegati di prevene in modu cuscente i risichi per a salute è a sicurezza in l'attività di produzzione è di operazione, è rinfurzà a competitività di u mercatu di l'imprese.

In più di a certificazione di u sistema, i nostri prudutti anu ancu passatu CE, Rohs, FCC è altre certificazioni internaziunali.Shenzhen Reno porterà servizii OEM / OEM di prima classe à i clienti.

certificati (3)
certificati (2)
certificati (1)

Tempu di pubblicazione: 03-06-2019