"Reno" - una forza di design industriale in crescita

In u 2020, Amazon hà vistu assai hardware novu, diversi supporti di elevazione di monitor, è ancu prudutti di luce LED, prudutti di ricarica wireless, è stazioni di docking.Pò esse chjamatu u primu annu di novu hardware, è u boom di u novu hardware hè diventatu ancu una opportunità per u disignu industriale.
In ogni casu, a crescita esponenziale di l'ecunumia di Internet hà cumpressu più spaziu per l'imprese per creà è pensà.Quandu un pruduttu diventa un successu in linea, parechji pruduttori ùn anu mancu tempu per reagisce, è più prudutti simili seguitanu.L'omogeneizazione hè seriu, è a guerra di i prezzi porta à a qualità di u produttu peghju è peghju.Per esempiu, vedemu chì a maiò parte di i prudutti di hardware di l'uffiziu venduti in Amazon cuntinueghjanu à riceve recensioni negative, cù e persone chì si lamentanu di l'instabilità di u produttu è di i metudi di operazione ingombranti.
Per migliurà a cumpetitività di i prudutti, hè necessariu una nova lingua di disignu industriale.U rapidu sviluppu di u novu hardware richiede un gran numaru di disinfettori industriali, cum'è u sviluppu di l'Internet hà purtatu à l'aumentu di u disignu di l'interazzione.
U marghjenu di prufittu di a fabricazione tradiziunale hè assai più bassu di quellu di l'Internet, è l'attenzione à u disignu hè relativamente bassu, cusì parechji pruduttori direttamente disassemble è copianu i prudutti di l'altri.

Renault faria u cuntrariu.Attachemu una grande impurtanza à u disignu, è u pensamentu di u disignu "centratu in l'utilizatori" accumpagnarà u nostru disignu industriale per un bellu pezzu.
A data d'oghje, avemu 52 brevetti di produttu, cumprese brevetti di apparenza, brevetti di mudelli di utilità è brevetti di travagliu di software.In u ghjugnu 2022, Ruinuo dichjarà una impresa naziunale d'alta tecnulugia, chì ci aiuterà à attruverà più talenti.
Zesmuyo hè un eccellente squadra di design industriale, avemu specializatu in a creazione di prudutti di serie di marca per i nostri clienti.Reno hè cunfidendu di purtà più prudutti creativi à u mercatu globale è cresce più in a selezzione di u mercatu globale.

KL(7G3O_{Q3~HUUV`Q6II_K_06

Tempu di post: Jul-15-2022